20 czerwca 2016

Kosze uliczne

   W dniu dzisiejszym razem z Piotrem dokonałem montażu koszy miejskich. Łącznie zostało zamontowanych siedem sztuk. W sobotę razem z Arkiem i Piotrem zamontowaliśmy słupki, a także poprawiliśmy tablicę informacyjną by stała równo w poziomie. Szkoda że ktoś je poruszał, bo kilka jest trochę obluzowanych. Żałuję że w sobotę zgłosiło się tylko dwoje Panów do pomocy, miałem nadzieję, że wspólnie zdziałamy więcej. Chciałem także podziękować Markowi, który poprawił dwa obluzowane słupki.




    Teraz miejmy nadzieję, że na naszej wsi zostanie zachowana czystość i porządek. Odwiedziłem dzisiaj Straż Miejską, od której otrzymałem pakiety do sprzątania po psach. Jednak, żeby je umieścić przy koszach ulicznych domówić muszę jeszcze uchwyty.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz