2 stycznia 2014

Przebudowa - ulica "Parkowa"

fot. Yoshumitsu
   W dniu 31.12.2013 r. Burmistrz UMiG w Nakle Pan Sławomir Napierała podpisał umowę z prezesem firmy Solo z Tucholi Panem Tomaszem Koczyńskim na przebudowę drogi ulicy Parkowej. Termin zakończenia prac przewidziany jest do dnia 15 czerwca 2014 roku.

    Przetarg wygrała firma która w 2012 roku wykonała remont dróg wewnętrznych wokół naszych bloków. Dlatego jak przeczytałem w przed świętami na stronie BIP UMiG, od razu skontaktowałem się z pracownikiem urzędu odnośnie studzienek, a także w sylwestra dzwoniłem bezpośrednio do firmy w Tucholi. Na razie nie uzyskałem informacji, kiedy podjedzie ktoś z firmy i naprawi powyższą usterkę.

     Dzisiaj, także wykonałem telefon do urzędu i dowiedziałem się, że w najbliższych dniach zostanie przekazany teren pod inwestycje firmie Solo i wtedy zostanie ta usterka naprawiona.

    W tym linku >>KLIK<<, zainteresowane osoby mogą obejrzeć plany dotyczące remontu drogi.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz