23 lipca 2014

Fundusz sołecki 2015r.

     W dniu dzisiejszym dostałem pismo od Zastępcy Burmistrza UMiG w Nakle, Pana Piotra Kalamona z kwotą przydzielenia pieniędzy na nasze sołectwo w 2015 roku.
     Kwota przyznana przez UMiG w Nakle n./Notecią na 2015 rok wynosi 17 018,54zł.  Fundusz sołecki na przyszły rok został pomniejszony o 4% w stosunku do bieżącego roku, czyli o 710,16zł.
     Od mieszkańców naszej wsi będzie zależało na co wydatkujemy pieniądze w przyszłym roku. W ostatnich latach lwia cześć budżetu została przeznaczona na plac zabaw, który raczej powstanie wraz ze świetlicą wiejską. Kiedy powstanie świetlica, niestety nie wiemy.
     Możliwości jest dużo, a potrzeb jeszcze więcej. Warto wiec rozejrzeć się po naszej wsi, porozmawiać ze sobą, skrzyknąć ludzi i na zebraniu zdecydować.


     Zapraszam do dyskusji i propozycji na co przeznaczyć fundusz, a to w naszych rękach jest przyszłość i wizerunek Minikowa. O terminie zebrania wiejskiego poinformuje w przyszłym tygodniu. Mam nadzieję, że na tym zebraniu przyjdzie więcej mieszkańców wsi niż to miało miejsce w roku ubiegłym. Dla przypomnienia podaję link do Podziału Funduszu na rok 2014. W tamtym zebraniu, uczestniczyło 26 mieszkańców, na 339 mieszkańców uprawionych do głosowania (7,6%). 



   Moja pierwszą propozycją jest zakup porządnej tablicy ogłoszeń (np. taka jak jest w Ślesinie koło skrzyżowania, koło apteki), jak się dowiadywałem jest to koszt około 1500zł.
Propozycję proszę wpisywać w komentarzach, bądź posyłać na mój adres e-mail.

    Poniżej pismo z UMiG


    


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz