31 lipca 2014

Odnowienie placu zabaw

     Fundusz sołecki, pomaga po części w zadbaniu o wizerunek naszej wsi. Dzisiejszy wpis będzie poświęcony temu, jak ważny jest udział Państwa w zebraniach sołeckich, by efektywnie wykorzystać te pieniądze.
    W podziale funduszu sołeckiego na ten rok zablokowaliśmy kwotę 500,00 zł na zakupy i konserwację obecnej infrastruktury dla dzieci i młodzieży. W zeszłym tygodniu byłem w jednej z hurtowni nakielskich by dokonać zakupów do odnowienia placu zabaw.
    W dniu dzisiejszym Panowie: Marek, Piotr, Daniel i Miłosz odmalowali plac zabaw. Za co chciałem im serdecznie podziękować. Mam nadzieje, że naszym dzieciom spodobają się kolory które wybrałem.

     W zamyśle mam jeszcze renowacje ławek znajdujących się wokół boisk. Przeprowadziłem  również rozmowę z naszą młodzieżą o zachowaniu porządku w tym miejscu. W ostatnich dniach została wyrwana jedna z ławek i przeniesiona pod kasztan.Zaproponowałem im, aby postarali się umocować ją w tym miejscu, jeżeli chcą mieć koniecznie tą ławkę pod tym drzewem.
     Młodzież sama wyszła z inicjatywą odmalowania bramek w kolorze barw Zawiszy na boisku. Materiały już są zakupione, a w dniu jutrzejszym  razem z Panem Janem zostanie pospawana bramka od strony korei.

Poniżej kilka zdjęć placu zabaw przed odmalowaniem:


















I kilka zdjęć w takcie i po skończonym malowaniu:




























Brak komentarzy :

Prześlij komentarz