10 maja 2016

Gablota informacyjna nie oparła się wandalowi

    Tak tak... za dobrze by było już na naszej wsi. Nowa gablota wytrwała dwa miesiące.  Zamontowana była 7 marca o czym pisałem w tym linku.  Po ostatniej sobotniej zabawie widać że nie wszyscy umieją pić alkohole. Ja dziękuje za informacje od mieszkańców, kto tego dokonał. Sprawę dzisiaj zgłosiłem na Policję, a w najbliższych dniach spotkam się z dzielnicowym.




Proszę Państwa dajmy przykład innym mieszkańcom, że nie pozwolimy niszczyć naszego wspólnego dobra. Proszę zgłoście się na Policję jako świadek zdarzenia. Ja w dniu dzisiejszym wysłałem do Gminy zapytanie o koszt wymiany takiej szyby, czy to będzie kwalifikowało się pod wykroczenie czy przestępstwo.


4 komentarze :

  1. Sołtysie,
    pamiętaj aby zamieścić tutaj personalia wandala, jak już Policja zamknie sprawę.
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież już wszyscy wiedzą, że to osobnik z bloku 23... Sołtysie nie odpuszczaj tak łatwo!

    OdpowiedzUsuń
  3. od dawno wiadomo bylo ze z ta banda patologiczna trzeba zrobić porządek a nie litowac się i jeszcze pozwalać odrabiać godziny ...dziwię się tylko ze ludzie podają sprawcę! anna krysztofinska

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj znowu ów "dżentelmen" chwalił się swoim wyczynem pod sklepem.

    OdpowiedzUsuń