23 marca 2014

Brak wody

     Wczoraj w godzinach wieczornych nastąpił spadek ciśnienia wody. Po 22:00 dzwoniłem do wodociągów Szubin, dowiedzieć się czy mają problemy w Ślesinie, po rozmowach z Krzysztofem Badurą i jego prośbie o zweryfikowanie cyz tak niskie ciśnienie w krachanch jest w całej wsi, zadzwoniłem na ul. Parkową i bloki 18-nasto rodzinne i okazało się, że w całej wsi jest niskie ciśnienie.
     Po 23:00 dostałem informację, że ekipa wodociągowa jedzie do Minikowa, w celu zlokalizowania usterki. Rano jak się obudziłem w moim mieszkaniu była woda, jednak po 8:00 zadzwoniła Pani Masłowska z zapytaniem czy u mnie jest woda, bo na Parkowej i i ich bloku nie ma wody.


   Ponownie dzwoniłem do Szubina, z zapytaniem czy usterka zostanie usunięta w dniu dzisiejszym. Pan Krzysztof Badura poinformował mnie, że usterka powinna zostać usunięta do godzin południowych.

   Podjechałem zobaczyć po 10:00 czy ktoś się pojawił, jednak na razie nikogo tam nie ma.



A tutaj nasze Minkowskie wiewiórki bawiące się w parku.


8 komentarzy :

  1. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie na takie rzeczy u siebie niestety nie mogę pozwolić i jestem przekonany, że warto jest również zbierać deszczówkę. Tym bardziej, że tak jak napisano na stronie https://tbs24.pl/jak-zbierac-i-wykorzystac-wode-deszczowa/ to możemy ją w końcu wykorzystać w bardzo fajny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie czasami zdarza się, że nie ma u nas wody ale takie awarie zazwyczaj są często usuwane. Ja również teraz rozważam zakup pompy wielostopniowej https://www.dostudni.pl/pompy-wielostopniowe,c102.html gdyż wiem, że może mi się ona przydać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ale takie sytuacje się zdarzają i raczej trzeba poczekać, aż woda zostanie przywrócona. Muszę przyznać, że mi bardzo podoba się wpis https://chceszmieszkac.pl/jaki-wybrac-system-sterowania-nawadnianiem-do-swojego-ogrodu/ gdyż z niego dowiedziałam się jaki system do sterowania nawadnianiem ogrodu wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie brak wody jest na pewno rzeczą straszną, ale muszę przyznać, że u mnie na całe szczęście jeszcze to się nigdy nie zdarzyło. Teraz planuję kupić dobrą pompę ciśnieniową do ogrodu. Jak czytałam na stronie https://twojogrodek.pl/Jaka-pompe-cisnieniowa-kupic-do-duzego-ogrodu to na ten moment dokładnie wiem już jaką wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprawna i niezawodna instalacja hydrauliczna jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania domu. Jeśli potrzebujesz profesjonalnej pomocy hydraulicznej, zapoznaj się z ofertą na stronie https://rost.wroclaw.pl/. Tam znajdziesz doświadczonych specjalistów, którzy zajmują się naprawą, modernizacją i serwisem instalacji hydraulicznych. Klikając w link, otworzysz sobie drzwi do miejsca, gdzie Twoje problemy związane z hydrauliką zostaną skutecznie rozwiązane.

    OdpowiedzUsuń
  8. W dzisiejszych czasach coraz więcej osób decyduje się na instalację ogrzewania podłogowego. Jeżeli zastanawiasz się nad tym rozwiązaniem, koniecznie odwiedź http://hydraulik.wroclaw.pl/. Znajdziesz tam wiele cennych informacji na ten temat.

    OdpowiedzUsuń