22 listopada 2013

Zjazd z drogi krajowej

         Wczoraj otrzymałem odpowiedź z UMiG na temat Pierwszego wjazdu od strony Nakła, a także Utwardzenie terenu koło bloków osiemnastorodzinnych.

         Nie są to pocieszające wiadomości, dla mieszkańców tej części wsi. Zjazd z drogi krajowej nr 10 nie będzie zrobiony do końca tego roku, ani w 2014, ponieważ nie zabezpieczono środków na w/w zadanie.

         Odnośnie utwardzenia terenu na działce 749 (czyli pomiędzy kotłownią a blokami), musi zostać wykonana dokumentacja techniczna.


       

        Jako mieszkaniec tej wsi nie mogę do końca tego zrozumieć, dlaczego w chwili opracowania projektu, nikt nie zauważył, albo nie chciał zauważyć że odcinek około 20/30 metrów miedzy drogą wewnętrzną a DK10 to "czarna dziura". Zresztą widać to na projekcie wykonawczym, którego cześć umieściłem poniżej:









        Odnośnie utwardzenia terenu między, jak napisałem wyżej musi być wykonana dokumentacja techniczna. I znowu poniżej umieszczam wycinek projektu wykonawczego, na którym nie ma podziału działek, a który to podział doskonale zauważyć można w temacie Utwardzenie terenu. Znowu zastanawia mnie fakt, czy nikt nie porównywał tego z podziałem geodezyjnym.

        Możemy tu dywagować,  czy geodeta nie widział tego, osoby które zatwierdzały ten projekt.... czy wszystko odbywało się tylko za biurka. Miejmy nadzieję, że uda się zamknąć te sprawę w 2014r.

2 komentarze :

  1. Co się stalo już sie nie odstanie, ale jako mieszkaniec Minikowa mam propozycję. ODR kładł nową nawierzchnię przy swoim biurowcu. Może została im niezagospodarowane stara kostka, którą mogliby przekazać. A my jako mieszkańcy moglibyśmy się skrzyknąć i położyć tych parę metrów. Tylko pytanie czy byłoby to zgodne z naszym kochanym prawem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze, dziękuję, że czytacie bloga i to co pisze.

    Odnośnie pytania, prawnikiem nie jestem, ale będzie to niemożliwe. Procedury, procedury i jeszcze raz procedury...

    Ten kawałek należy do GDDKiA i gmina musi wystąpić z wnioskiem, do tego projekt zatwierdzenie itd....

    Co do kostki z ODR-u, z tego co udało mi się wcześniej dowiedzieć, w ich planach jest "zagospodarowanie" całej treliki. Pewnie dalej będą gdzieś utwardzać swoje tereny.

    OdpowiedzUsuń