13 lutego 2014

Wycinka drzewa

   W dniu 13 lutego 2014 roku zostało wycięte drzewo, o którym pisałem w tym temacie link. Po dokonaniu takich prac zrobiłem kilka zdjęć i przekazałem informację do WKS Pana Piotra Domżalskiego i  także wysłałem wiadomość do SM w Nakle nad Notecią.
    Kilku mieszkańców pytało mnie się odnośnie procedury składnia wniosku o wycinkę drzewa. Sprawa wygląda następująco, jeżeli drzewo rośnie przy bloku (przykład sosny posadzonej przy moim bloku), pobiera się wniosek o wycinkę drzewa z Urzędu, następnie trzeba zebrać podpisy wszystkich współwłaścicieli działki na której rośnie drzewostan i złożyć pismo w UMiG w Nakle. Żeby przyspieszyć procedurę ja wykonałem kilka zdjęć i przesłałem do Pana Piotra Domżalskiego. Później oczekujemy na decyzję z Urzędu. Wycinkę drzew przeprowadza się od listopada do 14 marca.

Miejsce po wycince drzewa
Miejsc przed wycinką drzewa











    Jeszcze mieszkańcy bloku nr 14 prosili mnie bym złożył pismo do UMiG w sprawie dwóch lip które rosną wzdłuż drogi dojazdowej do RZD (vis-à-vis blok nr 14 i stawek).



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz