25 listopada 2014

Zakup pojemników na piasek

    Profil zaufany, służy do składnia pism w Urzędzie Miasta, bądź ZUS-ie lub Urzędzie Skarbowym. Mi jako sołtysowi przydaje się to, ze względu na pisma jakie składam w UMiG jako sołtys wsi.

    Dla próby wysłałem pismo dotyczące zakupu pojemników na piasek, z funduszu sołeckiego przeznaczonego na 2014 rok, który został podzielony w ten sposób .

  • zakup pojemników na piasek – 14 szt. 3.500,00zł
   Ja zostałem poinformowany w Urzędzie, że za tą kwotę zostanie zakupionych 7 pojemników na piasek. Dlatego w piśmie skierowanym do Urzędu zadałem pytanie skąd rozbieżności, pomiędzy  kwotami jakie my zabezpieczyliśmy, patrząc na ceny w internecie, a koszt zakupu jednego pojemnika przez gminę.
    Wyjaśniono mi, że w celu zachowania tych samych parametrów (budowa, kryształ, kolor) zamówiono pojemniki, takie same jak są obecnie na stanie w gminie Nakło.

    Moja propozycja rozstawienia 7 pojemników wygląda następująco:
  1. pojemnik blok nr 24 pomiędzy klatkami
  2. pojemnik blok nr 25 pomiędzy klatkami
  3. pojemnik między blokami 23 i 22
  4. pojemnik między blokami 22 i 21
  5. pojemnik między blokiem 19 i 18
  6. pojemnik między blokiem 17 i 16
  7. pojemnik na rogu działki od chlewika nowego lokatora bloku nr 15
Jeżeli proponujecie Państwo inne rozstawienie tych pojemników czekam na sugestie?

A tak wygląda pismo z profilu zaufanego:

Jednak chyba będę na razie zwolennikiem poprzedniej metody wysyłania pism do UMiG


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz