Dla próby wysłałem pismo dotyczące zakupu pojemników na piasek, z funduszu sołeckiego przeznaczonego na 2014 rok, który został podzielony w ten sposób .
- zakup pojemników na piasek – 14 szt. 3.500,00zł
Ja zostałem poinformowany w Urzędzie, że za tą kwotę zostanie zakupionych 7 pojemników na piasek. Dlatego w piśmie skierowanym do Urzędu zadałem pytanie skąd rozbieżności, pomiędzy kwotami jakie my zabezpieczyliśmy, patrząc na ceny w internecie, a koszt zakupu jednego pojemnika przez gminę.
Wyjaśniono mi, że w celu zachowania tych samych parametrów (budowa, kryształ, kolor) zamówiono pojemniki, takie same jak są obecnie na stanie w gminie Nakło.
Moja propozycja rozstawienia 7 pojemników wygląda następująco:
- pojemnik blok nr 24 pomiędzy klatkami
- pojemnik blok nr 25 pomiędzy klatkami
- pojemnik między blokami 23 i 22
- pojemnik między blokami 22 i 21
- pojemnik między blokiem 19 i 18
- pojemnik między blokiem 17 i 16
- pojemnik na rogu działki od chlewika nowego lokatora bloku nr 15
Jeżeli proponujecie Państwo inne rozstawienie tych pojemników czekam na sugestie?
A tak wygląda pismo z profilu zaufanego:
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz