22 grudnia 2014

Minikowo na starej fotografii

   Na Spotkaniu przedświątecznym naszym mieszkańcom sprawiłem mały prezent, w postaci prezentacji zdjęć historii Minikowa z ostatnich 60 lat. Wiele z tych zdjęć udało mi się pozyskać dzięki Panu Adamowi Kopowskiemu, który udostępnił mi kronikę WOPR-u oraz Pani Beni Anderson, która przyniosła zdjęcia, mojej kuzynce Ewie, a także moim rodzicom.

   Chyba udała mi się ta niespodzianka, bo wśród zgromadzonych na sali dało się zauważyć duże poruszenie. Zdaję sobie sprawę, że mam tam wiele nieścisłości, jednak już wiem, że jeszcze raz postaram się zorganizować taką prezentację, by poprawnie opisać znajdujące się zdjęcia.

    Mam nadzieję, że wielu z was dostarczy mi kolejne zdjęcia ze swojej kolekcji domowej, by ta prezentacja zgromadziła jak największy zbiór wspomnień i historii naszej wsi.

    Zapraszam do oglądania i komentowania:




gdyby komuś filmik nie chciał się uruchomić na blogu zapraszam tutaj: Minikowo na starej fotografii


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz