23 marca 2015

Logo Sołectwa Minikowo

  Tak... tak,  mamy logo sołectwa.
  Propozycja padła na jednym z zebrań, byśmy stworzyli logo sołectwa, większość mieszkańców naszej wsi kojarzy naszą miejscowość z WOPR Minikowo..., więc nie jako to logo wpisało się w historię naszej wsi w ostatnim półwieczu.
   Logo odtwarzałem na podstawie zdjęć, które posiadałem, a także talerza które otrzymywali pracownicy na XXV-lecie WOPR-u.  Praca ta zajęła mi około tygodnia.
   Następnie wystąpiłem o zgodę na zmianę loga i używanie go do dyrektora ODR-u Romana Sassa o scedowanie praw własności. Pozytywną odpowiedź otrzymałem 04.02.2015 roku, ale z uwagą, że o taką zgodę powinienem wystąpić również do UTP w Bydgoszczy.  Na odpowiedź z uczelni trzeba było czekać półtora miesiąca.

   Poniżej przedstawiam Państwu efekt mojej pracy:





Informację także przekazałem na:



2 komentarze :

  1. Gratulacje panie sołtysie nareszcie mamy logo SOŁECTWA MINIKOWO super fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje panie sołtysie nareszcie mamy logo SOŁECTWA MINIKOWO super fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń