2 kwietnia 2015

Zebranie sprawozdawczo wyborcze

   W dniu dzisiejszym w sali konferencyjnej budynku ODR-u odbyło się zebranie sprawozdawczo wyborcze naszego sołectwa. Na 337 mieszkańców, w zebraniu uczestniczyło  nas 45 mieszkańców, czyli 13,35% uprawnionych. Jest to wzrost o 2,75% więcej niż w wyborach jakie odbyły się 31 sierpnia 2013 roku.





   Zebranie prowadziła Pani Renata Wrzeszcz kierownik BOM w UMiG w Nakle, wśród gości byli Burmistrz Pan Sławomir Napierała, zastępca Burmistrza Pan Piotr Kalamon, radna Rady Miejskiej Pani Halina Mnichowska, Radni Powiatowi Tadeusz Sobol, Jarosław Warmke, Jerzy Wdowiak.

   Następnie przedstawiłem sprawozdanie z minionej półtorarocznej kadencji, do tego sprawozdania przydał mi się ten blog, ponieważ mogłem przedstawić Państwu datami to co udało mi się zrobić na rzecz naszej wsi.

   Zdziwiłem się, trochę że tylko zgłoszono moją kandydaturę na sołtysa. W wyniku wyborów oddano na mnie 45 głosów, na 45 wydanych kart. W tym miejscu chciałbym wszystkim wam jeszcze raz serdecznie podziękować za poparcie mojej osoby. Jest mi bardzo miło, że w ciągu tego półtora roku, zdobyłem wasze zaufanie.

  Następnie zgłoszono cztery kandydatury do rady sołeckiej:

  • Pan Kacper Bochat - 45 głosów
  • Pan Arkadiusz Jopek - 45 głosów
  • Panią Alicję Lisiecką - 41 głosów
  • Pan Wiesław Nowicki - 45 głosów

 Cieszę się z faktu, że będziemy mieli teraz pełną obsadę Rady Sołeckiej, po rozmowach z Arkiem stwierdziliśmy, że trzeba powoli zacząć angażować młodych mieszkańców naszej wsi dlatego jest młoda krew wśród nas.... 

  W czasie wyborów do Rady Sołeckiej przemawiał Pan Burmistrz Sławomir Napierała, Pani Halina Mnichowska, Pani Mieczysława Palicka i Pan Jarosław Warmke.

   Drodzy mieszkańcy .... jest mały plus tego zebrania, frekwencja była najwyższa od sierpnia 2013 roku, ja mam nadzieję, że z zebrania na zebranie będzie nas co raz więcej.

  Jeszcze raz dziękuję za głos oddany na moją osobę.


Zdjęcia umieszczone w tym wpisie pochodzą z portalu http://www.naklo24.pl












2 komentarze :

  1. Na zebraniu Pan Sołtys mówił o śmieciach wyrzucanych do lasu oraz możliwości pozbycia się ich w sposób cywilizowany. Niestety będąc na spacerze w święta nie mogłam uwierzyć, że znowu zostały dorzucone śmieci w miejscu po lewej stronie idąc do sadu (zlew , stare płytki itp). Również nowe wysypisko śmieci można zobaczyć w głębi lasu idąc ścieżką dydaktyczną. Jakie to przykre. Zamiast odpocząć na spacerze wróciłam zdenerwowana. Dbamy o wygląd naszych mieszkań. Robimy remonty. A miejsca, które mają służyć nam i naszym pokoleniom zaśmiecamy. Dziwi mnie, że straż nakłada mandat, a później nawet nie sprawdzi czy śmieci zostały usunięte przez sprawcę.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Również nowe wysypisko śmieci można zobaczyć w głębi lasu idąc ścieżką dydaktyczną."

    Mogę prosić o dokładną lokalizację, dzisiaj albo jutro przejadę się z aparatem i zrobię zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń