18 czerwca 2015

Teren po sklepie cz.2

  Szanowni Państwo tak jak pisałem w tym poście, pojawił się pomysł by pozyskać ten teren po sklepie GS Nakło pod przyszłą świetlicę.
   W ostatnim tygodniu udało mi się skontaktować z prezesem GS Nakło Panem Dariuszem Gołąbkiem, z zapytaniem co się stanie z terenem po byłym sklepie. W tym tygodniu odbyło się spotkanie sprawozdawcze GS Nakło.
   Wczoraj ponownie udało mi się skontaktować z Panem Prezesem, a w dniu dzisiejszym z mojej inicjatywy spotkaliśmy się u Pana Burmistrza Sławomira Napierały, by porozmawiać na powyższy temat.

   Mam dla Państwa dobrą wiadomość, pojawiło się zielone światełko. Ze strony Pana Prezesa padła cena sprzedaży gruntu z ceną do negocjanci. Tu na razie bym nie chciał przedstawiać jaka to kwota, ponieważ są to pierwsze rozmowy. Burmistrz przyjął do wiadomości złożoną ofertę cenową i zadał mi pytanie, czy w tym roku udałoby się z funduszu sołeckiego przesunąć jakieś środki finansowe.
   Zasugerowałem burmistrzowi, że za kadencji Grzegorza Jankowskiego zostały przekazywane pieniądze na plac zabaw i tam powinna być dość pokaźna kwota.
 
    Także proszę trzymać kciuki, ponieważ w lipcu nie ma sesji RM, a kolejna na której będzie można przedstawić radnym powyższą propozycję, odbędzie się pod koniec sierpnia.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz