5 grudnia 2015

Sołectwo i sołtys

    Drodzy mieszkańcy, czytelnicy bloga. Na pewno wielu z was zastanawiało się dlaczego tak mało było w ostatnim czasie aktualizowane wpisy na blogu. Złożyło się na to kilka rzeczy. Po pierwsze w ostatnim czasie miałem więcej obowiązków związanych z pracą zawodową.  Także dwójka małych dzieci absorbuje dosyć mocno pozostały czas z bieżącego dnia jaki pozostaje po pracy.

    Ostatnia przyczyna zmniejszonej aktywności wpisów na blogu, to chyba załatwienie wszystkich bieżących spraw wsi.
    Zamontowane progi, zainstalowane znaki, zamontowane słupki krawędziowe, zbudowanie chodnika, budowa brakującego kawałka drogi pomiędzy drogą krajową a drogą wewnętrzną, zakup pojemników na piasek (co prawda zimy w ostatnim czasie co raz mniej), wycinka dwóch lip.
   Mam nadzieję że do końca roku zostanie jeszcze zainstalowany wysięgnik dwuramienny koło garaży.
 
W planach na przyszły rok... zakup śmietników miejskich, naprawa i konserwacja istniejącego placu zabaw, a także ławek w parku w okół boiska, no i mam nadzieję, że uda nam się w końcu zainstalować nowe obręcze do gry w koszykówkę.

    Jednak mam nadzieję, że największy prezent dla naszej wsi otrzymamy do końca roku, na razie nie chcę zapeszać ale to światełko w tunelu jest co raz większe.

    Jest jeszcze jeden problem, który zgłasza mi co raz większa liczba mieszkańców, jednak muszę dokładnie zapoznać się z tematem jak ta sprawa wygląda w innych sołectwach i jakie szukać rozwiązania.

  Także proszę Państwa o wyrozumiałość odnośnie niezbyt regularnych wpisów na blogu sołectwa. Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek pytania, sugestie odnośnie mojej osoby, sołectwa proszę pisać.

Z poważaniem     
Sołtys wsi Minikowo 
Michał Płuciennik   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz