20 grudnia 2017

Agencja Poczty Polskiej - cz.3

    W dniu dzisiejszym miałem spotkanie z Panem Wojciechem GĄGOLĄ, przedstawicielem Poczty Polskiej, odnośnie szukania lokalizacji na Agencje Poczty Polskiej.
     Co mogłem podpowiedzieć jako miejsce przyszłej placówki:

  • dwa garaże które kiedyś były wykorzystywane jako ubojnia
  • miejsce w którym na czynsz za mieszkania zbiera Pan Kwapich
     Inna alternatywa, jaka jeszcze powstała, to postawienie konteneru  na terenie należącym do RZD w Minikowie. 
    Pan Gągola, teraz będzie rozważał propozycje i alternatywy jakie zastał na terenie naszej wsi. Jeszcze pytałem dwóch mieszkańców odnośnie odsprzedaży/wynajmu części budynków gospodarczych - ale nie byli zainteresowani. 
   Poczta Polska ma czas do końca lutego. Jeżeli coś będę więcej wiedział, to o tym poinformuję Państwa.

2 komentarze :

  1. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już jakiś czas nie miałem okazji korzystać z usług poczty polskiej, ale faktycznie kiedyś robiłem to bardzo często. Muszę powiedzieć, że na ten moment najbardziej pasuje mi korzystanie z firm kurierskich. Jak nawet czytałem już na stronie https://www.sendit.pl/blog/czy-korporacja-kurierska-jest-gwarancja-jakosci-wyjasniamy to faktycznie gwarancja jakości musi być zachowana.

    OdpowiedzUsuń