21 lutego 2023

Będzie paczkomat InPost-u, w naszej wsi.


Udało, się! W najbliższym czasie zostanie postawiony paczkomat w Minikowie. 


W tym miejscu chciałbym podziękować Pani Asi Borowskiej. W styczniu zgłosił się do niej Pan od paczkomatów z zapytaniem, czy jest możliwość postawienia paczkomatu koło sklepu. Jednak działka koło sklepu ma wielu współwłaścicieli, dlatego Pani Asia zadzwoniła do mnie z zapytaniem, czy nie ma innego miejsca na postawienie paczkomatu.

Zaproponowałem Panu lokalizację koło świetlicy. W Gminie okazało się, że procedura trwałaby zbyt długo.

Postanowiłem zatem skontaktować się z Panem Łukaszem Przybyszem z ODR Minikowo. Przedstawiłem mu temat i ewentualną propozycję postawienia paczkomatu. Przekazałem nr telefonu do Pana od paczkomatu i dzisiaj dowiedziałem się, że umowa została podpisana.

Paczkomat zostanie ustawiony w proponowanej lokalizacji, czyli koło wejścia do hotelu "Gęsia Dolina".

Jeszcze raz dziękuje Pani Asi Borowskiej i Panu Łukaszowi Przybyszowi. 

 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz