19 listopada 2013

Nie będzie przejścia dla pieszych

Drodzy mieszkańcy, właśnie otrzymałem pismo z UMiG w Nakle odnośnie złożonego pisma w sprawie przejścia dla pieszych o których pisałem w tym miejscu.

Niestety otrzymaliśmy negatywną odpowiedź. Jedną z przyczyn jest "negatywna opinia wydana przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Bydgoszczy wyrażonej w piśmie nr 52R.Dz.3/115/ll/5321/WM-K z dnia 17 marca 2011r " .

To chyba tyle, jak na razie w temacie przejścia dla pieszych, co mogłem uczynić ze swojej strony jako sołtys wsi. Nie zgadzam się z opinią Komendanta Wojewódzkiego (pisma nie widziałem i postaram się do niego dotrzeć), myślałem że Policja dba w sposób szczególny o nasze bezpieczeństwo, jak widać nie do końca tak jest.



Trudno na razie mi to zrozumieć, czym się kierowały osoby z GDDKiA w Bydgoszczy i KWP w Bydgoszczy wydając taką opinię, może trzeba by było przywieźć na miejsce ww. osoby i niech zobaczą jak z roku na rok ruch na DK10 wzrasta.

Poniżej załączam pismo które otrzymałem:

Otrzymane pismo z GDDKiA


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz