22 listopada 2013

Zablokowany fundusz sołecki

     Jadąc na kwartalne spotkanie sołtysów, postanowiłem wstąpić do Nakielskiego Ośrodka Kultury do działu księgowości. Dowiedzieć się chciałem ile naszemu sołectwu zostało do wydania pieniędzy do końca roku, ponieważ zbliżają się Mikołajki no i okres świąteczny. 
     Wiem, że w naszej wsi jest problem z miejscem na zorganizowanie spotkania dla mieszkańców, ale wspólnymi siłami, można by było coś wymyślić.
     Kwota jaka została to około 600zł, jednak księgowa NOK poinformowała mnie, że wszystkim sołectwom wstrzymano fundusz sołecki do końca roku. 
    Przed spotkaniem, przedstawiłem sytuację pozostałym sołtysom, którzy nie chcieli mi uwierzyć. Na spotkaniu zadałem pytanie Burmistrzowi Sławomirze Napierale, co jest powodem takiej decyzji. Burmistrz poinformował nas, że nie zna tematu i pierwsze słyszy. Jestem, w stałym kontakcie z sołtysami i mamy nadzieję, że uda się wyjaśnić całą sytuację do przyszłego czwartku, czyli sesji rady miasta.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz