14 grudnia 2013

Odpady Komunalne

Szanowni mieszkańcy!!!

     W związku z obniżeniem opłat za segregowane odpady komunalne, o czym pisałem w tym temacie, trzeba na nowo złożyć deklaracje  śmieciową do 2 stycznia 2014r. Ponownie trzeba, będzie wypełnić formularz o ilości mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość i sposobie segregowania śmieci.


     Wychodzą Państwu na przeciw, od poniedziałku (16.12.2013r.) będzie można odbierać te formularze u mnie w godzinach od 17:00 do 19:00 do końca tygodnia.

     Ci z Państwa którzy wypełnią te deklarację, będą mogli je przynieść z powrotem do mnie, a ja je dostarczę 30 grudnia 2013r. do UMiG w Nakle.

!!! Jeszcze raz powtórzę !!!
Nowa stawka za segregowane odpady komunalne wynosi 10,50zł

     Treść obwieszczenia o zmianie opłat i poniższe ogłoszenie umieściłem w sklepie Si a także na tablicy ogłoszeń.

Ogłoszenie sołtysa

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz