30 grudnia 2013

Odpady komunalne

     W zakładce Odpady komunalne umieściłem rozpiskę odbioru śmieci w roku 2014.
Poniżej jeszcze raz przedstawiam ten harmonogram. Dla pozostałych mieszkańców wsi, którzy nie mają dostępu do internetu wywieszę to na tablicy ogłoszeń koło garaży, i jeżeli wyrażą na to zgodę u Pań z SI-marketu.



   
     Dzisiaj w godzinach porannych dostarczyłem do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska deklaracje tych mieszkańców wsi, którzy przynieśli mi je do mieszkania. Jako sołtys mogłem złożyć te deklaracje bezpośrednio u kierownika wydziału, więc nie musiałem stać w długiej kolejce, co pewnie czeka tych mieszkańców, którzy osobiście będą chcieli złożyć te deklaracje w WGKiOŚ.
     Odbyłem także rozmowę z kierownikiem wydziału Panem Markiem Michalakiem na temat odbioru selektywnych odpadów komunalnych. Jeżeli sytuacja się powtórzy jak to miało miejsce od lipca, że odpady w workach będą odbierane dzień później, niż to jest przedstawione w harmonogramie, bedzie sprawa monitowana w UMiG a pracownicy urzędu będą chcieli poznać przyczy zaistniałej sytuacji od firmy która tą usługę wykonuje.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz