15 stycznia 2014

Odpady komunalne

    Wczoraj roznosiłem mieszkańcom  INFORMACJA O OPŁATACH -  deklaracja zmniejszająca.  Jedna z mieszkanek zwróciła mi uwagę odnośnie pierwszej pozycji wpisu w tabeli:

Informacja o opłatach
   Na moim przykładzie Termin (31.12.2013) - Kwota (31,50zł) , zaznaczone na czerwono w powyższej grafice. Dzisiaj zadzwoniłem do Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w celu wyjaśnienia powyższej kwestii.

   Okazało się, że niższa kwota obowiązuje już za miesiąc grudzień. Wiec przy najbliższej wpłacie będzie ona obniżona, ja będę musiał pomniejszyć najbliższą wpłatę o 1,10zł (różnica w stosunku stara cena/nowa) x 3 osoby = 3,30zł.




    Doszły do mnie informacje odnośnie harmonogramu zbiórki odpadów, że nie wszyscy z Państwa wiedzieli o zbiórce w dniu 13 stycznia.  Proszę Państwa rozpiski rozwieszone są na tablicy ogłoszeń koło sklepu Pani Padniewskiej, a także w sklepie SI u Pani Ani i Renaty.
     Jako sołtysi nie otrzymaliśmy dodatkowych kserokopii harmonogramu odpadów. Ja rozumiem nie wszyscy mamy dostęp do internetu, ale można do mnie podejść i się dopytać, ewentualnie zadzwonić.

4 komentarze :

  1. Mam jeszcze jedną poważną wątpliwość. W 2013 roku płaciliśmy za 6 miesięcy do 15-go każdego miesiąca. Za grudzień 2013 opłatę należało uiścić do 15.12.2013. Po złożeniu deklaracji zmieniającej na 2014 rok pojawiły się opłaty za 13 miesięcy! Jak mam interpretować opłaty? Skoro za grudzień 2013 już zapłaciłem wg starej taryfy 15.12.2013, to 31.12.2013 zapłaciłem z góry za styczeń 2014? Jeśli tak, to skąd bierze się 13-ta rata, która wg powyższego rozumowania jest opłatą za styczeń 2015?

    OdpowiedzUsuń
  2. @Yop

    Tak jak pisałem wyżej. Opłatę którą będziesz uiszczał w tym miesiącu, pomniejsz o różnicę między obecną stawką, a stawką poprzednią.

    Wychodzi na to, że za śmieci płacimy z góry za dany miesiąc. Przy najbliższej wizycie w UMiG w Nakle postaram się dopytać o te niejasności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o wynajem kontenerów na gruz to warto zajrzeć na stronę https://www.klin.waw.pl/wywoz-gruzu. Znajduje się tam oferta firmy, która oferuje takie usługi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wywóz różnego typu odpadów budowlanych oferuje firma https://www.skip.bialystok.pl/wywoz-gruzu.

    OdpowiedzUsuń