1 sierpnia 2014

Droga wyjazdowa

         W dniu dzisiejszym Pan Marek, oczyścił wyjazd z drogi wewnętrznej na drogę krajową. Krzewy, i krzaki tak zarastały prawą stronę, że nie było widać znaku "ustąp pierwszeństwa".  Od przyszłego roku mam w planach aby działka po lewej stronie, była koszona od samej wiosny, tak by ten wjazd do tej części wsi wyglądał schludnie.
     Po raz kolejny zostałem zapytany o utwardzenie wjazdu od DK10, pytają te osoby, które nie pojawiają się na zebraniach... a szkoda. Tutaj na blogu także wyjaśniłem, co jest przyczyną nie utwardzenia tej części wjazdu.


     Kolejną moją prośbą jest byśmy zwracali uwagę "mistrzom prostej"... nasze drogi wewnętrzne, to nie jest tor wyścigowy... może podawajcie numery rejestracyjne. Ja sam dzisiaj się natknąłem na starszego Pana, który w srebrnej Fieście chciał pokazać, że on także może być KUBICĄ... niestety nie zdążyłem spisać jego nr rejestracyjnych.


Poniżej  dwa zdjęcia jak wjazd wyglądał wcześniej:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz