31 października 2015

Krzesła do świetlicy

    Drodzy mieszkańcy, nie mamy jeszcze świetlicy, ale mamy już na czym siedzieć !!
Dzięki przychylności McDonald's Bydgoszcz  udało się pozyskać 62 krzesła. Pomysł narodził się na Festynie Dni Minikowa. Mój brat Arek dowiedział się, że staramy się o miejsce na przyszłą świetlicę i podsunął mi pomysł,  bym napisał pismo do McDonald's Bydgoszcz, z prośbą o przekazanie krzeseł na rzecz przyszłej świetlicy. Pismo zostało rozpatrzone pozytywnie.


    W tym miejscu chciałbym podziękować McDonald's Bydgoszcz, Panu Wojtkowi Szpile i mojemu bratu - może to z sentymentu byłego mieszkańca naszej wsi ;) Wielkie dzięki Arek.


     Dzisiaj rano nastąpił odbiór krzeseł. W tym miejscu chciałbym Podziękować Michałowi i Ani Krysztofińskim, za użyczenie przyczepki (Ania, Michał przepraszam za małe zamieszanie ;)
      Razem z Arkadiuszem Jopkiem udaliśmy się do Bydgoszczy po darowiznę, wszystko zmieściło się na przyczepkę i auto. Załadowani do pełna wróciliśmy do Minikowa. Krzesła na razie zostały schowane u mnie i mam cichą nadzieję, że dość szybko będą na nowym miejscu. Chciałem jeszcze podziękować sąsiadowi Tomkowi za pomoc w schowaniu  krzeseł.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz