18 października 2015

Słupki krawędziowe - odpowiedź na komenatrz


Temat dotyczy tego wpisu:  Słupki krawędziowe, na facebook-u został dodany komentarz, który zacytuję w całości poniżej:


 Do wpisu
"X. Z.: Jeszcze 10 progów zwalniajacych na odcinku 200 m i będzie bezpiecznie. Może lepiej zdemontować całą drogę w minikowie niż zakładać coraz więcej przeszkód, będzie taniej."

Szanowny Panie X:



  1. Miło by było jeżeli wypowiadałyby się osoby które uczestniczą aktywnie w życiu naszego sołectwa, a przynajmniej chodzą na zebrania. Bo to na nich mieszkańcy podjęli uchwałę o zakupie progów zwalniających. Faktem jest, że podałem to jako jedną z propozycji na wydatki z funduszu sołeckiego. Jeżeli chce Pan prześledzić jaki przebieg miało zebranie, może Pan poczytać to na tym blogu. Nie będę ułatwiał Panu sprawy i nie podam linków.
  2. Miło by było jeżeli wypowiadałaby się osoba która na stałe mieszka w naszej wsi, bo fakt zameldowania nie jest ostatecznym wyznacznikiem do krytykowania poczynań rady sołeckiej i sołtysa.
  3. Po modernizacji dróg i położenia nowej nawierzchni, my mieszkańcy nie szanowaliśmy się nawzajem i każdy myślał, że to jest droga szybkiego ruchu pędząc po niej więcej niż 50 km/h. Szkoda, że podczas tej modernizacji nie wykonano progów zwalniających jak ma to miejsce np na Czyżkówku w Bydgoszczy (może Pan spojrzeć na załączone screny). Tam od razu podczas prac zostały wybudowane progi i są oddalone od siebie w odległości nie większej niż 200 metrów.
  4. Jak, będzie miał Pan możliwość będąc zagranicą np. Niemcy, proponuję Panu zjechać na jakąś wieś i także zobaczy Pan, że są montowane progi.
  5. Pisze Pan o demontażu drogi - może Pan nie pamięta, ale przed remontem, każdy wolno jechał bo było dużo dziur. Więc taka nasza kierowców mentalność, wystarczy poprawić nawierzchnię, by czuć się "Kubicami" krótkich prostych.
  6. Chciałbym Panu przypomnieć że na naszych drogach wjazdowych zamontowane zostały znaki D40, które dokładnie określają z jaką prędkością mogą poruszać się auta na drogach i kto ma w takim przypadku pierwszeństwo. Jeżeli nie pamięta Pan - proszę poczytać PoRD.
  7. Mam nadzieje, że zmieni się Panu punkt widzenia jak pojawi się Panu potomstwo. Wtedy może inaczej będzie Pan patrzył, na to co dzieje się wokół Pana i Pana rodziny.
  8. Poinformuje Pana, że miały zostać zainstalowane jeszcze dwa progi. Ta kwestia także została uzgodniona na zebraniu sołeckim. Proponowane lokalizacje to pomiędzy blokami nr 16 i 17, a także przesunięcie progu koło bloku nr 22 w kierunku bloku 21 i instalacja progu koło bloku 23. Jednak zaniechaliśmy na razie ten temat, ponieważ  na horyzoncie pojawiła się inna perspektywa inwestycyjna.
  9. Odnośnie instalacji SŁUPKÓW KRAWĘDZIOWYCH - pod którymi Pan dodał wpis. Montaż tych słupków ma poprawić estetykę przy progu zwalniającym w kierunku przystanku szkolnego i usunięcie dużego kamienia. Ponieważ jak go nie było, to znowu niektórzy z kierowców jeździli po trawniku.











Mam nadzieję, że udzieliłem Panu wyczerpującej wypowiedzi, a na rozmowę, ewentualne zastrzeżenia odnośnie działania mojej osoby, czy też rady sołeckiej zapraszam na zebrania.

Sołtys wsi Minikowo
Michał Płuciennik

4 komentarze :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wedlug mnie po napisaniu jednego komentarza nie potrzebne bylo rozciagniecie tego dialogu jak i rozwiniez rozpowszechnianie na forum swoich uwag! Panie Michale,9 podpunktow do jednego komentarza ???!! Wiadomo nikt nie lubi przyjmowac krytyki ! Pan rowniez! A krytykowanie innych panu jak najbardziej wychodzi! Wiec przed rozpowrzechnianiem takich uwag na forum,udostepnieniu tego na portalu spolecznosciowym oraz rozpowrzechnianiu nazwiska osoby,ktora mniemanie pana urazila prosze to przemyslec! Jest to nie na miejscu! Jak dla mnie progi zwalniajace sa jak najbardziej sluszne! Wiec prosze nie myslec ze sie z ta decyzja nie zgadzam! Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  3. @Anonimowy - odpowiedziałem osobie która podpisała się z imienia i nazwiska. Komentarz na portalu społecznościowym został usunięty, wiec ja także usunąłem dane osoby która go umieściła. Dziewięć punktów, tak wyszło bo chciałem napisać wszystko co odnośnie tych progów dotyczyło.
    "A krytykowanie innych panu jak najbardziej wychodzi!" - proszę o rozwinięcie tematu, jak zostałem przez Państwa wybrany sołtysem, poprosiłem o informowaniu mnie o propozycjach, uwagach odnośnie sprawowanej przeze mnie funkcji i działań jakie można podjąć w naszej wsi. Jak do tej pory nie dostałem na skrzynkę e-mail żadnej wiadomości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za uraze. Moze zle zabrzmial moj wpis. Jednakze bywaly sytuacje ktore mialy miejsce z krytyka innych osob na forum naszej wsi.. Ale to pominiemy. Zycze wiecej pomyslow na modernizacje naszej wsi. Aby pana dalsze dzialania szly na korzysc kazdego z nas :)

      Usuń