20 października 2015

Zarwana studzienka

      Szanowni Państwo, w ubiegłym tygodniu została zarwana studzienka miedzy blokami 24 i 24 przez traktorzystę który wiózł wysłodki do RZD Minikowo. Sprawę zgłosiłem do firmy Nowak, ale zostałem poproszony o podanie nr rejestracyjnego. Udało się ustalić markę ciągnika, a nr rejestracyjny uzyskałem od kierownika z RZD.  Nastąpiła kolejna wymiana e-mail, gdzie otrzymałem dane pojazdu ubezpieczenia i operatora. Dalej sprawę przekazałem do KPWiK w Szubinie.
     Kiedy zostanie naprawiona studzienka z hydrantem, nie jestem w stanie na to odpowiedzieć, ponieważ żadnych zapewnień nie otrzymałem z KPWiK. Po dwóch dniach od wysłania e-maila zadzwoniłem do działu technicznego i dopiero podczas rozmowy została odczytana treść wiadomości.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz